Закладки ÇUKUR 2. SEZON 5. BÖLÜM FRAGMAN - ANALİZ

Название:
ÇUKUR 2. SEZON 5. BÖLÜM FRAGMAN - ANALİZ
Вместо этого текста пропишите код вывода рекламы.
Star Çoçuk
Star Çoçuk
abi çok iyi analiz yapıyosun
  • 15 October 2018 18:15
Mohammed Ahmet
Mohammed Ahmet
Çok güzel 👍
  • 15 October 2018 10:17
Hasan Uysal
Hasan Uysal
Tahminim cumali hepsini dikecek
  • 15 October 2018 09:41
Roza Jakypova
Roza Jakypova
Sadet ne olajak ben onu merak ediorumda
  • 13 October 2018 19:20
fikir sandalı
fikir sandalı
Abi hanı benı gosterecektın
  • 13 October 2018 18:01
Ulukan Gulrc
Ulukan Gulrc
Anam Babam hıhıhı
  • 13 October 2018 16:11
Azad Çelik
Azad Çelik
Bnce bir ters köşe daha olcak mahsunun getirdiği mallardada su var içinde asıl malları bence selim ve aliço aldı selim olmasa bile aliço aldı kesin çünkü o aralar piyasada yoktu o kadar demişti keşke ben sürseydim diye malları aldı transiti sürüyo o şuan mrk etmeyin siz 😂😂
  • 13 October 2018 12:33
Elvin Dursunov
Elvin Dursunov
sezon finalindeki sari montlu adam nrde yoka cixdi
  • 13 October 2018 10:37
Buğra Aksoy
Buğra Aksoy
Abi niye selim gavatmı ayşeyi göndersin
  • 13 October 2018 00:12
Çukur TV
Çukur TV
https://youtu.be/Huns4ruJ300
  • 12 October 2018 22:06
Süleyman Erzaim
Süleyman Erzaim
İDRİS babanın aliçoya saklaması için verdiği paralar var..
  • 12 October 2018 19:35
Batuber
Batuber
Şu tavşancının varya
  • 12 October 2018 16:42
Kenan Gozelov
Kenan Gozelov
yani selim gavatmi?:)
  • 12 October 2018 16:18
ErsinüS
ErsinüS
şu vartolunun elindeki zincir ne iş ?
  • 12 October 2018 10:54
KATİL ADAM
KATİL ADAM
ACAİP Bİ YORUM KANALISIN DOSTUM DESTEĞİM SENİNLE 👍👍👍
  • 12 October 2018 03:32
Recepozen
Recepozen
Tavsancıyı selim halledecek gibi
  • 12 October 2018 01:39
Efe Uğuz
Efe Uğuz
Peki onca silahla saldırı oldu nasıl yasiyorlar
  • 11 October 2018 23:43
Berkay Akkaya
Berkay Akkaya
Abi bence selim melihadan
  • 11 October 2018 22:36
Ali Umut Gül
Ali Umut Gül
AKSIYON ISTEYENELER +1
  • 11 October 2018 21:48
VanDnear
VanDnear
İdrisde selime ayrimcilik yapmasaymis selim belki cukuru satti ama idris haketti
  • 11 October 2018 21:44
Axmed Магеррамов
Axmed Магеррамов
cumalini nedem boyle kucuk gosterirler..yamac bele mene gore cumaliden daha agillidi...gizlin gizlin adam oldurur..adini roluna gore coox boyidirler...ters kose hecne etmeyib bu 4bolumde
  • 11 October 2018 21:37
reyiz adam
reyiz adam
amk lambo arabayı satsın zaten çıkar para aq bide polise dessinler niye bu kadar uzasıolar
  • 11 October 2018 19:55
Selim Yıldırım
Selim Yıldırım
mahsunun baktığı kuş biblosu ne ayak sizce geçen evi yıkıp dökerkende ona ellemedi uzun uzun baktı son bölümdede uzun uzun baktı var o kuşta bir halt
  • 11 October 2018 19:42
Muhammet Demir
Muhammet Demir
1,SEZONUN SONLARINDA BİRTANE SARI BALIKÇI ÜSTÜ GİYEN BİRTANE ADAM VARDI VARTOLUDAN PARA ALAN O SİZCE KARAKUZULARIN BAŞI MI
  • 11 October 2018 19:16
ejdhdhch djdnfncj
ejdhdhch djdnfncj
A K I N I İ S T İ Y O R U Z...
  • 11 October 2018 18:32
Eyüphan Köse
Eyüphan Köse
Pazardaki kıl adamı belkide yamaç veya cumali göndermiştir idris in durumunu görmek için
  • 11 October 2018 18:32
memet boss
memet boss
Çok iyi bence
  • 11 October 2018 17:58
Gulumser Talipoğlu
Gulumser Talipoğlu
Tabi bunların olması içinde izleyip gorucez heran herşey olabilir sürprizlerle dolu zaten her bölümü
  • 11 October 2018 13:49
Cumali Koçaovalı
Cumali Koçaovalı
Merak etmeyin hepsinin amına koyacam
  • 11 October 2018 12:55
ibrahim çanşalı
ibrahim çanşalı
O tavşancı zaten Vartolunun adamı. Ama ben öldürdü diye hatırlıyordum ölmemiş. Birde Yamacın dövmesi ne zaman sırtından göğsüne gecti hiç devamlılık yok.
  • 11 October 2018 10:02
Fatime Qazimi
Fatime Qazimi
Idrizin o yerde olmasi bi sebebi var o da su tapsancik dediginiz pazarda ki cocuk.. cok onizle vidyo gordum hicbirinde hicbiriniz farketmemisiniz..Kahraman ölduruldugu bolumde bakin ve Kahramani ölduren kisi tapsan oldugunu goreeceksiniz ☺️
  • 11 October 2018 02:10
Özgür Sarıkaya
Özgür Sarıkaya
Saadet'e yardım edecek olan bence Lal olacak; yaralı kuzuyu ölümden kurtarması, tatlı ve çorba muhabbeti, doğacak çocuğuna olan sevgisi etkileyecek Lal'i
  • 11 October 2018 01:10
Fatih reis
Fatih reis
Şom agızlı kemal yıldızın yanında söyle yapcaz böyle bitircez demistir yıldızda mahsuma tabi yamaç diycek bu olayları kimin yanında konustunuz yıldız diycek vartoluda uyancak daha önceden yıldizi kullandığı icin
  • 11 October 2018 00:11
Ozal Kaya
Ozal Kaya
Ayşe Selim'le boşandık dedi bu gercekmi peki boşandılar mı...kaya
  • 10 October 2018 22:56
Elnur Aliyev
Elnur Aliyev
Selim Cukurun tapularini Cetoya verdi.Selim,intahar edecek.
  • 10 October 2018 21:58
MEHMET AKGÜL
MEHMET AKGÜL
GERÇEKTEN NOKTA ATIŞ YAPARAKTAN SOYLUYORSUN DEDİKLERİN ÇIKIYOR HANİ NERDE ÇUKUR EVİMİZ İDRİS BABAMIZ HANI :)
  • 10 October 2018 20:02
Furkan Aydın
Furkan Aydın
Ayşe orospu zaten gider çetoya da verir
  • 10 October 2018 19:14
Osman Şen
Osman Şen
Abi sen nasıl bir kralsın ya ❤️❤️❤️
  • 10 October 2018 19:00
Betül Dkny
Betül Dkny
Öldü sandığımız insanlar tek tek ortaya çıktı. Yamacın annesinin bu hali ne? Gelini ölmüş, insan torununa sahip çıkar, celasuna atmışlar pası . Çukurun tapuları selimdeydi, bu kara kuzuların eline nasıl geçti? Polis yok mu, polis !
  • 10 October 2018 18:31
Sam Cograpy
Sam Cograpy
Suikastçı kimdi selim mi
  • 10 October 2018 17:21
Futbol Man's
Futbol Man's
Anlaşıldı geçen sezon Cumaliyi bekledik bu sezonda akını bekiliyecez
  • 10 October 2018 16:50
Royal Ramazanov
Royal Ramazanov
Selime üzülenler 😣
  • 10 October 2018 16:34
Arda Afşar
Arda Afşar
Abi çeto bence mahsunu kulanıyor
  • 10 October 2018 16:24
Enes Kaan Kocak
Enes Kaan Kocak
Bencede sena ile Mahsun kardeş sena ile Mahsun ilk karşılaştığında böyle demiştim şimdi de böyle diyorum
  • 10 October 2018 16:16
Ali Çoo
Ali Çoo
Hep aynı çorbaaa mercimek çorbası tarhana çorbası bir kez de mantı verin bana aaaaa mantı hemde yoğurtluu
  • 10 October 2018 15:52
Emre Çetin
Emre Çetin
Akın nerede aq
  • 10 October 2018 15:28
Emre Sarioglu
Emre Sarioglu
Bence kardeşlerin hepsi bir araya gelemeliler cumali yamaç vartolu selim
  • 10 October 2018 14:32
Kadir Can
Kadir Can
Vallaha arkadaşlar dizi ilginç Bi hal aldı büyük patron Meliha mı yoksa aliço mu kim lan büyük patron tahminlerinizi bekliyorum. fragman analizi içinde tsk ederim emeğine sağlık
  • 10 October 2018 12:55
Şengül Süslü
Şengül Süslü
Celâl sevim ... bence ayşe konusunda daki düşüncen i çok doğru bulmadim bence savaş çıkmasını daha 4 bolum bekliyicez
  • 10 October 2018 11:49
Ayhan Altun
Ayhan Altun
Pazardaki tavşan vartolunun adamıydı la zaten önceki bölümlerde efe denen çocuğun arkadasına hap satıp bıçaklamıştı
  • 10 October 2018 11:34